Dostava in vračilo

Časi dostave

Ponedeljek do petka

Vse naročila, oddana do 16:00 ure, bodo isti dan odposlana preko Pošte Slovenija, DPD ali DHL. Za dostavo v Sloveniji in Belgiji velja čas dostave 1-2 delovna dneva.

Če med postopkom nakupa ni mogoče izbrati med različnimi prevozniki, bo paket odposlan kot poštno ovojnico preko Pošte Slovenija (velja samo za dostavo znotraj Slovenije).

Sobota in nedelja

Vsa naročila, ki bodo oddana ob sobotah in nedeljah, bodo odposlana v ponedeljek.

Časi dostave po državah

  • Slovenija: 1-2 dni
  • Nemčija: 2-3 dni
  • Francija: 2-3 dni
  • Avstrija: 2-3 dni
  • Poljska: 2-3 dni
  • Italija: 2-3 dni
  • Danska: 2-3 dni
  • Portugalska: 3-4 dni
  • Češka: 3-4 dni
  • Švedska: 3-4 dni
  • Švica: 3-4 dni
  • Španija: 3-4 dni
  • Norveška: 5-6 dni
  • Velika Britanija: 2-3 dni
  • Irska: 2-3 dni
  • Belgija: 2 dni
  • Luksemburg: 2 dni
  • Wales: 2-3 dni
  • Slovaška: 3-4 dni
  • Škotska: 2-3 dni
  • Madžarska: 4-5 dni
  • Bolgarija: 4-5 dni
  • Estonija: 4-5 dni
  • Latvija: 5-6 dni
  • Litva: 5-6 dni
  • Hrvaška: 5-6 dni

Za dostavo v druge države nas lahko kontaktirate preko [email protected] ali preko WhatsApp-a: 0548201001.

Osebni prevzem v trgovini

Če želite svoje naročilo raje prevzeti v naši trgovini, ga naročite preko naše spletne trgovine in izberite možnost "OSEBNI PREVZEM". Naročilo lahko prevzamete naslednji delovni dan in tudi ob sobotah v naši trgovini. Prosimo, preverite našo storitev za stranke za trenutne odpiralne čase.

Sledenje pošiljke (Track & Trace)

Ko bo naročilo zapakirano, boste prejeli kodo za sledenje (Track & Trace), s katero lahko spremljate svoje naročilo.

Niste prejeli paketa

Če niste prejeli svojega paketa, preverite naslednje stvari.

  • Preverite kodo za sledenje (Track & Trace)

Oglejte si stanje pošiljke tukaj. Možno je, da je dostavna služba doživela zamudo ali da je paket na voljo v prevzemni točki.

  • Preverite dostavni naslov
    Ali je dostavni naslov, ki ste ga navedli, pravilen?
  • Preverite vaš poštni nabiralnik
    Preverite, ali ste od dostavljalca prejeli obvestilo v nabiralniku. Morda niste bili doma med prvem poskusu dostave.

Če paket še vedno ni prispel, se obrnite na našo službo za stranke.

 

Zamenjava in vračilo (Nizozemska & Belgija)

Zamenjava in vračilo sta seveda mogoča. Če izdelek ne ustreza vašim pričakovanjem, ga lahko seveda vrnete. Sporočite nam v roku 14 dni, da želite izdelek vrniti. Pomagate nam, če pri vračilu navedete razlog za vračilo izdelka. Po tem, ko nam sporočite, da želite izdelek vrniti, imate 14 dni časa, da izdelek vrnete k nam.

Prijavite svojo vrnitev preko spodnjega gumba. 

Vračilo

  • Vračilo je mogoče po preklicu naročila v 14 dneh po prejemu naročila.
  • Po preklicu naročila imate še 14 dni časa, da izdelek vrnete.
  • Izdelek ni bil uporabljen, je cel in nepoškodovan.


Poizkusiti izdelek je seveda mogoče

  • Originalne oznake in kartice so še vedno pritrjene na izdelku.
  • Izdelek je še vedno v originalni embalaži ali škatli.
  • Stroški vračila gredo na vaše stroške
  • Paket mora biti ustrezno frankiran. Če paket ni ustrezno frankiran, vam bomo zaračunali stroške.
  • Če vrnete celotno naročilo, boste prejeli povrnjene stroške pošiljanja, ki ste jih plačali.

Stroški vračila

Stroške vračila v višini 4,95 € bomo zaračunali in odšteli od celotnega zneska, ki ga vračamo. Stroške pošiljanja svojega naročila v znesku 3,95 €, ki ste jih plačali pri naročanju, vam bomo vrnili, če vrnete celotno naročilo.

Če želite izdelek zamenjati, vam priporočamo, da nas takoj kontaktirate. Tako lahko izdelek rezerviramo za vas, da preprečimo, da bi ga medtem kdo drug naročil ali prodal.


Naš naslov za vračilo:
Sideways

Hinmanweg 3 BE68

7575 BE, Oldenzaal


Pravica do odstopa od pogodbe

Imate pravico do odstopa od pogodbe v 14 dneh po prejemu naročila, brez navedbe razloga. Po tem obvestilu imate še 14 dni časa, da izdelek dejansko vrnete. Prejeli boste celoten znesek naročila, vključno s stroški pošiljanja. Ti stroški znašajo približno 6,95 € na paket. Za natančne tarife prevoznika preverite na spletni strani vašega prevoznika. Če uveljavljate svojo pravico do odstopa od pogodbe, bo izdelek z vsemi priloženimi dodatki in - če je razumno mogoče - v originalni stanju in embalaži vrnjen trgovcu. Da bi uveljavili to pravico, nas lahko kontaktirate preko [email protected]. Po prejemu vašega vračila bomo znesek naročila v roku 2 dni od vračila vrnili, če je izdelek prejel v dobrem stanju.