Splošni pogoji
Kazalo vsebine:
Člen 1 - Opredelitev
Člen 2 - Identiteta podjetnika
Člen 3 - Uporaba
Člen 4 - Ponudba
Člen 5 - Pogodba
Člen 6 - Pravica do odstopa
Člen 7 - Stroški v primeru odstopa
Člen 8 - Izključitev pravice do odstopa
Člen 9 - Cena
Člen 10 - Skladnost in garancija
Člen 11 - Dostava in izvajanje
Člen 12 - Trajne transakcije: trajanje, odpoved in podaljšanje
Člen 13 - Plačilo
Člen 14 - Postopek pritožb
Člen 15 - Spori
Člen 16 - Dodatne ali odstopajoče določbe
Člen 1 - Opredelitev
V teh pogojih se uporabljajo naslednji izrazi:
- Rok za razmislek: obdobje, v katerem lahko potrošnik uveljavlja svojo pravico do odstopa od pogodbe;
- Potrošnik: naravna oseba, ki ne deluje v okviru svoje dejavnosti ali poklica in sklene na daljavo pogodbo z podjetnikom;
- Dan: koledarski dan;
- Stalna transakcija: pogodba na daljavo o nizu izdelkov in/ali storitev, kjer je obveznost dobave in/ali prevzema razdeljena v času;
- Trdni nosilec podatkov: vsak pripomoček, ki potrošniku ali podjetniku omogoča, da osebno usmerjene informacije shranjuje tako, da jih je mogoče v prihodnosti pregledovati in reproducirati brez spremembe.
- Pravica do odstopa: možnost potrošnika, da odstopi od pogodbe v roku za razmislek;
- Vzorčni obrazec: vzorčni obrazec za odstop, ki ga podjetnik ponudi in ga potrošnik lahko izpolni, če želi uveljaviti svojo pravico do odstopa.
- Podjetnik: fizična ali pravna oseba, ki na daljavo ponuja izdelke in/ali storitve potrošnikom;
- Pogodba na daljavo: pogodba, ki jo podjetnik sklene v okviru organiziranega sistema prodaje na daljavo izdelkov in/ali storitev, vse do sklenitve pogodbe pa se uporabljajo samo tehnična sredstva za komunikacijo na daljavo;
- Tehnično sredstvo za komunikacijo na daljavo: sredstvo, ki ga je mogoče uporabiti za sklenitev pogodbe, ne da bi se potrošnik in podjetnik istočasno zbrala na istem mestu.
- Splošni pogoji: ti Splošni pogoji podjetnika.
Člen 2 - Identiteta podjetnika
Sideways
Hinmanweg 3 BE68
7575BE, Oldenzaal
Telefonska številka: +31(0)548201001
E-pošta: [email protected]
Matična številka: 94075816
ID za DDV: NL866627042B01
Člen 3 - Uporaba
- Te splošne pogoje se uporablja za vsako ponudbo podjetnika in za vsako sklenjeno pogodbo na daljavo in naročilo med podjetnikom in potrošnikom.
- Pred sklenitvijo pogodbe na daljavo je potrošniku na voljo besedilo teh splošnih pogojev. Če to ni razumno mogoče, bo pred sklenitvijo pogodbe na daljavo navedeno, da so splošni pogoji na voljo pri podjetniku in jih je na zahtevo potrošnika mogoče poslati brezplačno in čim prej.
- Če se pogodba na daljavo sklepa elektronsko, lahko v odstopu od prejšnjega odstavka in pred sklenitvijo pogodbe na daljavo potrošniku ponudijo besedilo teh splošnih pogojev na elektronski način na način, da jih potrošnik lahko preprosto shrani na trajni nosilec podatkov. Če to ni razumno mogoče, bo pred sklenitvijo pogodbe na daljavo navedeno, kje so splošni pogoji dostopni elektronsko in da jih bo podjetnik na zahtevo potrošnika brezplačno poslal po elektronski poti ali kako drugače.
- V primeru, da poleg teh splošnih pogojev veljajo tudi posebni pogoji za izdelek ali storitev, se drugi in tretji odstavek uporabita analogno in se potrošnik v primeru nasprotujočih si splošnih pogojev vedno lahko sklicuje na ustrezno določbo, ki je zanj najugodnejša.
- Če je ena ali več določb v teh splošnih pogojih v celoti ali delno neveljavnih ali uničenih, bo pogodba in ti pogoji za preostanek ostali veljavni in ustrezen določba bo takoj nadomestila z določbo, ki je čim bolj podobna prvotni.
- Situacije, ki niso urejene v teh splošnih pogojih, se presojajo v "duhu" teh splošnih pogojev.
- Nejasnosti pri razlagi ali vsebini enega ali več določb naših pogojev se razlagajo v "duhu" teh splošnih pogojev.
Člen 4 - Ponudba
- Če ponudba velja omejen čas ali je odvisna od pogojev, je to izrecno navedeno v ponudbi.
- Ponudba je nezavezujoča. Podjetnik si pridržuje pravico do spreminjanja in prilagajanja ponudbe.
- Ponudba vsebuje celovit in natančen opis ponujenih izdelkov in/ali storitev. Opis je dovolj podroben, da potrošnik lahko ponudbo ustrezno oceni. Če podjetnik uporablja slike, so te verodostojen prikaz ponujenih izdelkov in/ali storitev. Očitne napake ali očitne napake v ponudbi ne zavezujejo podjetnika.
- Vse slike, specifikacije in podatki v ponudbi so zgolj okvirni in ne morejo biti osnova za odškodnino ali razveljavitev pogodbe.
- Slike izdelkov so verodostojen prikaz ponujenih izdelkov. Podjetnik ne more zagotoviti, da prikazane barve natančno sovpadajo z dejanskimi barvami izdelkov.
- Vsaka ponudba vsebuje takšne informacije, da je potrošniku jasno, kakšne pravice in obveznosti so povezane z sprejetjem ponudbe. To vključuje zlasti:
-
- ceno vključno z davki;
- morebitne stroške pošiljanja;
- način sklenitve pogodbe in postopke za to;
- možnost odstopa od pogodbe;
- način plačila, dostave in izvršitve pogodbe;
- rok za sprejem ponudbe in čas, v katerem podjetnik zagotavlja ceno;
- višino tarife za komunikacijo na daljavo, če so stroški uporabe tehnologije za komunikacijo na daljavo zaračunani na drugi podlagi kot običajna osnovna tarifa za uporabljeno komunikacijsko sredstvo;
- ali se pogodba po sklenitvi arhivira in kako jo potrošnik lahko pregleduje;
- način, kako lahko potrošnik pred sklenitvijo pogodbe preveri in po potrebi popravi podatke, ki jih je posredoval v okviru pogodbe;
- morebitne druge jezike, v katerih se lahko sklene pogodba, poleg nizozemščine;
- kodekse ravnanja, katerim se je podjetnik zavezal, in način, kako jih potrošnik lahko prek elektronske poti pregleduje; in
- najkrajšo trajanje pogodbe na daljavo v primeru trajnih transakcij.
Člen 5 - Pogodba
- Pogodba se, razen kot je določeno v členu 4, sklene ob sprejemu ponudbe s strani potrošnika in izpolnitvijo pogojev, ki so določeni zraven.
- Če je potrošnik sprejel ponudbo na elektronski način, bo podjetnik nemudoma po elektronski poti potrdil prejem sprejetja ponudbe. Dokler podjetnik ne potrdi prejema tega sprejetja, lahko potrošnik razveljavi pogodbo.
- Če se pogodba sklene elektronsko, bo podjetnik sprejel ustrezne tehnične in organizacijske ukrepe za zaščito elektronskega prenosa podatkov in zagotovil varno spletno okolje. Če potrošnik plačuje elektronsko, bo podjetnik sprejel ustrezne varnostne ukrepe.
- Podjetnik se lahko, v okviru zakonskih okvirov, prepriča, ali potrošnik izpolnjuje svoje plačilne obveznosti, in tudi vse druge dejstva in dejavnike, ki so pomembni za odgovorno sklepanje pogodbe na daljavo. Če podjetnik na podlagi tega preverjanja nima razlogov za zavrnitev sklenitve pogodbe, je upravičen zavrniti naročilo ali nanj postaviti posebne pogoje.
- Podjetnik bo potrošniku ob izdelku ali storitvi zagotovil naslednje informacije, pisno ali na način, ki jih potrošnik lahko enostavno shranjuje na trajni nosilec podatkov:
- naslov podjetja, kjer se potrošnik lahko pritoži;
- pogoji za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe in jasno obvestilo o izključitvi pravice do odstopa od pogodbe;
- informacije o jamstvih in storitvah po prodaji;
- informacije, navedene v členu 4, odstavku 3 teh pogojev, razen če jih je podjetnik potrošniku že pred izvedbo pogodbe;
- pogoje za prekinitev pogodbe, če je trajanje pogodbe več kot eno leto ali je nedoločeno.
- V primeru trajne transakcije se prvi odstavek uporablja samo za prvo dostavo.
- Vsaka pogodba se sklene pod pogojem zadostne razpoložljivosti ustreznih izdelkov.
Člen 6 - Pravica do odstopa
Pri dostavi izdelkov:
- Pri nakupu izdelkov ima potrošnik možnost, da odstopi od pogodbe brez navedbe razlogov v roku 14 dni. Ta rok se začne šteti na dan prejema izdelka s strani potrošnika ali predhodno določenega in podjetniku znana predstavnika potrošnika.
- Med trajanjem roka za razmislek bo potrošnik pazljivo ravnal z izdelkom in embalažo. Izdelek bo odstranil ali uporabil le toliko, kolikor je potrebno za oceno, ali želi obdržati izdelek. Če želi uveljaviti svojo pravico do odstopa, bo izdelek skupaj z vsemi priloženimi dodatki in - če je razumno mogoče - v originalni embalaži vrnil podjetniku, v skladu z razumnimi in jasnimi navodili, ki jih je podjetnik zagotovil.
- Ko potrošnik želi uveljaviti svojo pravico do odstopa, je dolžan to sporočiti v 14 dneh po prejemu izdelka podjetniku. Sporočilo o odstopu mora potrošnik poslati s pomočjo obrazca za odstop. Potrošnik mora dokazati, da je izdelke vrnil pravočasno, na primer s potrdilom o pošiljanju.
- Če potrošnik po poteku rokov, navedenih v odstavkih 2 in 3, ne sporoči želje po odstopu ali izdelka ne vrne podjetniku, je nakup sklenjen.
Pri dostavi storitev:
- Pri dostavi storitev ima potrošnik možnost, da odstopi od pogodbe brez navedbe razlogov v roku najmanj 14 dni, pričenši z dnem sklenitve pogodbe.
Člen 7 - Stroški v primeru odstopa
- Če potrošnik uveljavi svojo pravico do odstopa, nosi največ stroške vračila izdelka.
- Če je potrošnik že plačal znesek, ga bo podjetnik čim prej, najkasneje pa v 14 dneh po odstopu, vrnil. Pri tem je pogoj, da je izdelek že prejel spletni trgovec ali da lahko predloži dokazilo o popolni vrnitvi. Vračilo bo izvedeno preko enake plačilne metode, ki jo je uporabil potrošnik, razen če potrošnik izrecno privoli v drugo plačilno metodo.
- V primeru poškodovanja izdelka zaradi neprevidne uporabe s strani potrošnika, je potrošnik odgovoren za morebitno zmanjšanje vrednosti izdelka.
- Če podjetnik ni zagotovil vseh zakonsko zahtevanih informacij o pravici do odstopa od pogodbe pred sklenitvijo pogodbe, potem potrošnik ne more biti odgovoren za zmanjšanje vrednosti izdelka.
Člen 8 - Izključitev pravice do odstopa
- Podjetnik lahko izključi pravico do odstopa od pogodbe za izdelke, kot so opisani v odstavku 2 in 3. Izključitev pravice do odstopa od pogodbe velja le, če je podjetnik to jasno navedel v ponudbi, vsaj pa pravočasno pred sklenitvijo pogodbe.
- Izključitev pravice do odstopa od pogodbe je možna samo za izdelke:
- ki so bili izdelani po specifikacijah potrošnika;
- ki so očitno osebne narave;
- ki jih zaradi svoje narave ni mogoče vrniti;
- ki se hitro pokvarijo ali zastarajo;
- katerih cena je odvisna od nihanja na finančnem trgu, na katerega podjetnik nima vpliva;
- za posamezne časopise in revije;
- za avdio- in video posnetke ter računalniško programsko opremo, katerih pečat je potrošnik prelomil;
- za higienske izdelke, katerih pečat je potrošnik prelomil.
- Izključitev pravice do odstopa od pogodbe je možna samo za storitve:
- ki se nanašajo na namestitev, prevoz, gostinsko dejavnost ali prosti čas, ki se izvajajo na določen datum ali v določenem obdobju;
Člen 12 - Trajne pogodbe: trajanje, odpoved in podaljšanje
Odpoved
- Potrošnik lahko kadarkoli odpove pogodbo za nedoločen čas, ki se sklepa za redno dostavo izdelkov (vključno z električno energijo), ali storitev, z upoštevanjem dogovorjenih pravil odpovedi in odpovednega roka, ki ne sme presegati enega meseca.
- Potrošnik lahko kadarkoli odpove pogodbo za določen čas, ki se sklepa za redno dostavo izdelkov (vključno z električno energijo), ali storitev, ob koncu določenega obdobja, z upoštevanjem dogovorjenih pravil odpovedi in odpovednega roka, ki ne sme presegati enega meseca.
- Potrošnik lahko navedene pogodbe, ki so bile omenjene v prejšnjih odstavkih:
- kadarkoli odpove in ni omejen na odpoved v določenem času ali v določenem obdobju;
- vsaj z istimi pogoji, kot so bili dogovorjeni zanj;
- vedno odpove z enakim odpovednim rokom, kot ga je podjetnik določil zase.
Podaljšanje
- Pogodbe za določen čas, ki se sklepajo za redno dostavo izdelkov (vključno z električno energijo) ali storitev, se ne smejo samodejno podaljševati ali obnavljati za določen čas.
- Nasprotno od prejšnjega odstavka se pogodba za določen čas, ki se sklepa za redno dostavo dnevnikov, novic in tednikov ter revij, lahko samodejno podaljša za največ tri mesece, če lahko potrošnik to podaljšano pogodbo odpove ob koncu podaljšanja z odpovednim rokom, ki ne sme presegati enega meseca.
- Pogodba za določen čas, ki se sklepa za redno dostavo izdelkov ali storitev, se lahko samodejno podaljša za nedoločen čas le, če potrošnik lahko kadarkoli odpove z odpovednim rokom, ki ne sme presegati enega meseca, in z odpovednim rokom, ki ne sme presegati treh mesecev, če pogodba velja za redno, a manj kot enkrat mesečno dostavo dnevnih, novičarskih in tedenskih publikacij ter revij.
- Pogodba z določenim časom za redno dostavo dnevnikov, novic in tednikov ter revij (preizkusna ali spoznavna naročnina) se ne podaljša samodejno in se avtomatično konča po koncu preizkusnega ali spoznavnega obdobja.
Trajanje
- Če ima pogodba trajanje več kot eno leto, lahko potrošnik po enem letu kadarkoli odpove pogodbo z odpovednim rokom, ki ne sme presegati enega meseca, razen če razumnost in poštenost nasprotujeta odpovedi pred dogovorjenim trajanjem.
Člen 13 - Plačilo
- Razen če ni drugače dogovorjeno, morajo zneski, ki jih dolguje potrošnik, biti plačani v sedmih delovnih dneh po začetku obdobja premisleka, kot je določeno v členu 6, odstavek 1. V primeru pogodbe za izvajanje storitve se ta rok začne po prejemu potrdila o pogodbi s strani potrošnika.
- Potrošnik ima dolžnost takoj sporočiti napake v plačilnih podatkih, ki so bile posredovane ali navedene, podjetniku.
- V primeru zamude pri plačilu s strani potrošnika ima podjetnik, razen če zakon omejuje, pravico zaračunati razumne stroške, ki so bili predhodno sporočeni potrošniku.
Člen 14 - Postopek za obravnavo pritožb
- Podjetnik ima na voljo ustrezno objavljen postopek za obravnavo pritožb in obravnava pritožbe v skladu s tem postopkom.
- Pritožbe glede izpolnitve pogodbe je treba v celoti in jasno opisano vložiti pri podjetniku v roku 7 dni po odkritju pomanjkljivosti.
- Pritožbe, ki so bile vložene pri podjetniku, se obravnavajo v roku 14 dni od datuma prejema. Če pritožba zahteva predvidljivo daljši čas za obdelavo, bo podjetnik v 14 dneh odgovoril s potrditvijo prejema in navedel približen datum, kdaj lahko potrošnik pričakuje podrobnejši odgovor.
- Če pritožba ni mogoča za rešitev po medsebojnem dogovoru, nastane spor, ki je primeren za reševanje spora.
- Pri pritožbah se potrošnik najprej obrne na podjetnika. Če je spletna trgovina članica Stichting WebwinkelKeur in pritožbe, ki jih ni mogoče rešiti po medsebojnem dogovoru, se potrošnik obrne na Stichting WebwinkelKeur (webwinkelkeur.nl), ki bo zagotovila brezplačno posredovanje. Preverite, ali ima ta spletna trgovina veljavno članstvo na https://www.webwinkelkeur.nl/leden/. Če spor še vedno ni rešen, ima potrošnik možnost, da svojo pritožbo predstavi neodvisni komisiji za reševanje sporov, ki jo je določila Stichting WebwinkelKeur; njena odločitev je zavezujoča, in tako podjetnik kot potrošnik soglašata s to zavezujočo odločitvijo. Predstavitev spora tej komisiji je povezana s stroški, ki jih mora plačati potrošnik komisiji. Prav tako je mogoče pritožbe prijaviti prek evropske platforme ODR (http://ec.europa.eu/odr).
- Pritožba ne odloži obveznosti podjetnika, razen če podjetnik pisno drugače navede.
- Če se pritožba podjetnika izkaže za utemeljeno, bo podjetnik po lastni izbiri izdelke brezplačno zamenjal ali popravil.
Člen 15 - Spori
- Na pogodbe med podjetnikom in potrošnikom, na katere se nanašajo te splošne pogoji, se uporablja izključno nizozakon.
- Dunajska konvencija o mednarodni prodaji blaga se ne uporablja.
Člen 16 - Dodatne ali odstopajoče določbe
Dopolnilne ali odstopajoče določbe od teh splošnih pogojev ne smejo biti v škodo potrošnika in se morajo pisno določiti ali tako, da jih potrošnik lahko dostopa na trajnem nosilcu podatkov.